Subject: FW: Naerukaku mahasõidu taotlus
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 09:53:41 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Daniel <[email-masked]>
Sent: Monday, May 20, 2024 9:52 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: Andres Verst <[email-masked]>; Märt Leiman <[email-masked]>
Subject: Re: Naerukaku mahasõidu taotlus

Tere, Merike!

Leiate manuses:

Taotlus;

Volikirjad.

Lugupidamisega
Daniel Saabel
ABM Kinnistud OÜ
+372 55 04 359
www.abm.ee <http://www.abm.ee>

On 16. May 2024, at 13:15, Merike Joonsaar 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere.

Soovite esitada taotluse mahasõidu (edaspidi ristumiskoht) rajamiseks 
Naerukaku (29501:001:0362) kinnistule. Lisatud on Naerukaku kinnistu omaniku 
Maa-ameti volikiri.

Palun vormistage ristumiskoha rajamise haldusmenetluse alustamiseks 
digiallkirjastatud taotlus.

Taotlus peab sisaldama järgmist infot:

*	Kinnistu nimi ja katastritunnus, millele soovite juurdepääsu tagada
*	Kinnistu omaniku kontaktid (nimi, e-post, telefon)
*	Naerukaku kinnistu omaniku volikiri
*	Selgitus, milleks on juurdepääs vajalik, mida Teile kuuluvale kinnistule 
kavandatakse (elamu vms?)
*	Milline on tegevustega kaasnev orienteeruv liiklussagedus ja -koosseis 
(kui palju sõidukeid ööpäevas sõidab, kas ka suuregabariidilised sõidukid). 
Kuna juurdepääsutee läbib ka Naerukaku, Saksi ja Tüüri kinnistuid, on 
vajalik välja tuua ka nende kinnistute eeldatav liiklussagedus- ja koosseis.
*	Kas kohalik omavalitsus on Teile tegevusteks kinnistul väljastatud 
projekteerimistingimused (näiteks elamu vms kavandamiseks)?
*	Juurdepääsutee asukoha orienteeruv skeem (näiteks Maa-ameti kaardil)

Eelinfo: Ristumiskoha ehitamisel palume arvestada järgnevaga.

1.	Ristumiskoha ehitamiseks tuleb huvitatud isikul (või tema poolt volitatud 
isikul) taotleda Transpordiametilt nõuded ja tellida pädevusega 
projekteerijalt teeprojekt.
2.	Kõik ristumiskoha rajamisega seotud kulud (projekteerimine, ehitamine) 
kannab huvitatud isik.
3.	Ristumiskoha ehitamiseks sõlmime huvitatud isikuga lepingu.  Kahepoolselt 
allkirjastatud leping annab huvitatud isikule õiguse ehitustöödeks riigitee 
alusel maal lepingus toodud tingimustel.

Küsimuste tekkimisel võtke kindlasti ühendust.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Daniel <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 24, 2024 2:59 PM
To: MNT Teed <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Andres Verst <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Märt Leiman 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Mahasõidu taotlus

Tere!

Soovin esitada mahasõidu taotluse 29501:001:0362 - Naerukaku kinnistult. 
Maa-ameti volitus ja mahasõidu esmane eskiis on lisatud kirja manusesse.

PARI keskkonnas on kujundatud ka n-ö joonis (ruumiandmete tunnus 15760).

Lugupidamisega
Daniel Saabel
ABM Kinnistud OÜ
+372 55 04 359
 <http://www.abm.ee/> www.abm.ee